Min nya ögonsten

Nu är min gamla bil ett minne blott. Men visst känns det surt att ha blivit blåst på den affären.
jag är nog inte ensam om att ha gjort ett dåligt bilköp någon gång!
Trist att det finns människor som gör så bara. Var är samvetet?

Undrar om en del fattas den egenskapen faktiskt...

Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk sägs det!

Nu har jag en ny ögonsten... Och den är sååå fin tycker jag =)


Ska hämta den på måndag.

Nu blir det bums i säng, klockan är på tok för mycket.
Måste vara utvilad inför sista tandläkar besöket på ett tag hoppas jag.

Natti natti
Sweet Dreams ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

tjusig tjusig. hoppas man får provåka den så fort du får den :D:D ;)

Postat av: Ann-Louise

Det är givet vännen =) trodde du skrev provköra =) haha inte omöjligt det i heller med tiden. Vem vet jag kanske blir din körlärare =)

Postat av: Annette

Var riktigt fin,,,,

2011-03-01
Postat av: Annette

Var riktigt fin,,,,

2011-03-01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0