Insamling!

Hösten och mörkret har smygit sig på...
dax att plocka fram lite värmeljus.
Mysfaktorn är hög och det gillas starkt i detta hemmet ;)

Samtidigt hjälper jag lilla Moa att samla in andvända värmeljushållare,
 till en tävling hon har i skolan som pågår till någongång in i Januari.



Så mina vänner.....
Känner ni för att sponsra lite så hjälp gärna lilla Moa så hon kan vinna =)



Och helst ska den lilla runda "plattan" i mitten bort som håller veken.



Jag samlar för fulla muggar =)
och det lär ju bli ett par stycken till Januari månad!
Håller tummarna för Moa!




Kommentarer
Postat av: Anna

Kärt av dig att hjälpa henne :D o dessutom göra lite reklam för henne :P hihi <3

Postat av: Annette Landin

Ska tänka på henne om jag tänder ljus och spara hållarna

2010-10-26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0