6 månader sedan...

Om några veckor är det 6 månader sedan jag hoppade rätt ut bland molnen.
Helt sjukt, vad tiden går fort!
Känns som det var igår jag satt i det där planet på 4200 m höjd.
Känslan som jag hade där uppe var enorm....Obeskrivligt!
Kommer nog aldrig att glömma det ögonblicket.
Det går inte att förklara känslan tror jag.

Att sitta där i dörröppningen på planet,
att se jorden från den höjden,
att känna vindens kraft ta tag i en,
att försöka förstå att det är verklighet,
och inte bara en dröm längre!


Det är den häftigaste känslan jag någonsin varit med om.  
Nu vet jag hur en riktig jävla adrenalinkick känns.
Blodet pumpar runt som aldrig förr.
Hjärtat det slår så det nästan syns.
Det är skrämmande, häftigt, underbart och helt jävla crazy.


MEN JAG GJORDE DET!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0