Tack för alla fina gratulationer....

...Som jag fick på min 30 års dag den 5 mars!
Uppvaktad blev jag från alla håll och kanter.

 Massor av gratulationer på facebook,
 gratulerad i Landskrona posten och på Landskrona direkt,
 många samtal och sms...
Från mycket tidig morgon till sen kväll!
Kände mig inte bortglömd precis...




http://www.landskronadirekt.com/veckans/grattis/grattis.htm
Tack Anna, så fint!


♥ Lite firande blev det här hemma för dom närmsta ♥



Lite stress blev det i slutet av mitt bakverk =)
 Blev inte riktigt som jag tänkt mig från början, men tårtan blev uppäten,
Så den var nog god i allafall med lite stress som ingrediens!



Super fina presenter fick jag också, tack än en gång!

Vackra blommor, presentkort,
 underbart fina texter & minnes värda foto från åren som passerat,
fallskärmshopp, pengar till tatuering, smycken, fixat frissan!
Allt var så fint, kände verkligen att det var min dag!





Några vänskaps ord från foto-collaget och från gratulations korten!

En vän är en person i vars sällskap man törs vara sig själv!

En vän är en som vet allt om dig, och ändå tycker om dig.

En vän är den som lyser upp, när hela världen slocknat!

Vissa människor gör världen speciell, bara genom att vara i den.

Vänner är änglar som lyfter upp dig, när dina egna vingar glömt hur man flyger!

Goda vänner kan göra allting tillsammans.
- Men bara de bästa vänner kan göra ingenting tillsamans.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Du är min vän, du är min klippa.
 Dig kan jag alltid luta mig mot!

Du är min stjärna!
Du leder mig när jag är vilse,
 du är min hjälpande hand.

Du finns där alltid för mig,
du är min sol, du får mig att le!

Du är min detektiv,
du ser om nått är fel, du är min vakthund.
 Du gör mig trygg!

Du är min andra halva, du gör mig hel!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kvällen fortsatte i goda vänners lag på Tages.

Trevligt, och bjuden på goa drinkar blev man också =)



Jag och Toni



Snart dax att svinga dom lurviga ;D



Puss puss




Kram kram



Så nu har paparazzi, varit riktigt flitig, blev en hel del bilder=)



Alexander Anna och jag



Så här glad var jag....

Vet inte hur jag ska tacka er alla, hade verkligen en bra och lyckad födelsedag!
Love U all ♥ Kram från Ansan 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0