Gó Kväll!! (gó morgon)

Precis vaknat till liv igen.... efter eftermiddagens/kvällens vilostund!!
Snart är det dax att bege sig till jobbet...

Kul, kul, kul så där en fredagskväll =/

Men men det ingår ju även helgarbete i schemat så det är bara till att göra sin plikt!
Det funkar det också...Sen när det väl är söndag så är det min tur att vara lite ledig ett par dagar =)

Haft en skön dag i alla fall, först en runda till solariet...Behöver ju få lite färg =)
Blekare än så här går det inte att bli, och nu när våren är här så skadar det inte med lite färg på kinderna.

Underbart väder har det varit, vår känslorna börjar ta form och det är vi väl värda efter denna vintern.

Efter solningen gick jag till mamma och fikade med Syster och vår lilla solstråle!
Blir så glad bara jag ser honom!



Lånade mosters solglasögon....



Hur ska dom nu vara ??



Så här??



Oj oj där försvann dom! =)



Solstrålen själv, och det smittade av sig direkt!



Så min dag har varit helt perfekt, och nu väntar duschen och arbete....

Ha en underbar fredag allihopa där ute....
 
Kram Ansan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0