The studio...

Då har man provat på att stå framför kameran också...

Den 12 oktober var det dax att ställa sig framför kameran,
The studio i Malmö (Turning torso)





Rätt häftigt, kul att prova på =)
Tack Alexandra för du skrev upp mitt namn på listan.

Men att välja vilka kläder som jag skulle ha med mig, var inte det lättaste.
Man fick ha 3 ombyten med sig.

Ni som känner mig vet nog vad jag menar, Katastrof.

Men som alltid, så löste det också sig till slut =)

Här är några foto som jag tog...

 

 

 



Det var väl inte så att jag kände mig helt hemma i denna värld,
men en rolig dag fick jag i allafall.


Och här är mina vackra systrar <3

Men måste tillägga att minstingen Desideria var och fotade sig långt före mig och Annette =D
Och det gjorde hon i Lund..



  

                    Desideria                                                  Annette


                       <3 Älskar er av hela mitt hjärta ska ni veta <3

Kommentarer
Postat av: Annette

Det var en rolig dag syrran...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0