Inget kan trösta...

Vet att det gör ont....
Läser vad du skriver, och det gör så ont!

Glömmer aldrig orden du sa nere på gården,
när vi satt och pratade du och jag.
Dom orden har verkligen fastnat i mitt huvud.

Sen när jag läste på din "status" på msn den där dagen,
någon vecka efter, så var det så overkligt!

Kan inte veta hur du känner,
har aldrig upplevt den fruktansvärda sorg, att förlora ett syskon.
Och jag vill aldrig någonsin i hela mitt liv behöva få uppleva det....

Många tänker nog att det händer bara andra...
Mamma sa det till mig en gång,
att hon tänkte så tills hon förlorade sin egen bror.

Och hon tänker aldrig så igen....

Och jag vet att du känner att något i dig dog den dagen.
Det gör så ont i mig....

Såg denna dikten och mina tankar gick till dig,
kände att jag bara var tvungen att skriva lite....





Fast vi kanske inte ses eller pratar jätte ofta,
så är det alltid lika kul att se dig när vi stöter på varandra på stan,
på gården, jobb, eller t.o.m utanför min balkong =)

Och i somras på tjejfesten så hade vi super kul,
det får vi snart göra om tycker jag =)




Tur du kunde lindra värken lite grann =)
Kanske en karriär som kiropraktiker i framtiden =D



Snart får vi göra en repris, på denna kväll...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Känns som man inte har något bra att säga,
man känner sig tom på ord, inget låter bra...
Så maktlös..

Men du är alltid välkommen hit, fast vi inte ses så ofta.
Och du kan ringa mig oavsett när!
Och jag vet att du har en fin familj, en underbar dotter och fina vänner..


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Det som blivit ännu mera verklighet för mig,
är att man ska aldrig ta något eller någon för givet.
Var rädd om dom du har nära och de som betyder något.

Det finns många människor som har sååå mycket att göra,
så dom hinner inte med allt, t.o.m inte sig själva i heller??

Hinner inte göra det ena och inte det andra.
Har så fullt upp med allt möjligt, blir mörkrädd!!

Plötsligt har tiden bara runnit iväg .......
p.g.a för (IBLAND) för många onödiga "MÅSTEN"

För allt i världen, STANNA UPP!
Ska våra liv se ut så??
Alla har vi väl någon gång kännt att tiden inte räcker till..

Men jag tror att vi någon gång ibland, måste prioritera vad som är viktigt,
och vad som är mindre viktigt.

Eller vill man som gammal sitta där och tänka tillbaka på sitt liv,
att man stressade sig igenom hela livet.
Att man sällan tog sig tid för dom man hade runt omkring sig.
Dom som verkligen betydde något.

En kommentar som jag tycker är lite underlig är
"Jag har tänkt på dig så många gånger"

Tänker ibland på varför man säger så, är det de dåliga samvetet som talar..?
Varför har man inte hört av sig på ett eller annat sätt då?

Den där "tanken" som aldrig blir till handling, räknar inte jag!


Livet kan ändras fort, livet går inte i repris!














Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack gumman. Tack trots tårarna kom igen, tack för dina ord, för att du fortfarande bryr dig, tack för allt. Du är verkligen en underbar person som jag är glad över finns i mitt liv. Puss

2009-10-19
URL: http://,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0