Nya friska tag!

3 dagar kvar på penicillinen, äntligen!
Efter 2 veckor med snörvlande, hostande, värk i kroppen och slutligen luftvägsinfektion.
Så mår jag mycket bättre. Har inte varit någon höjdare precis.
Nu är det nya friska tag som gäller.
Våren är på väg och det har blivit ljusare om kvällarna, så detta kan bara bli bättre.
Har bestämmt mig för att bli lite mer aktiv och röra på mig mer,
inte bara ligga hemma i soffan och jäsa.

Kommer vara bättre både för kropp och själ, piggare och gladare också.

Tanken är att i alla fall börja med 1-2 aktiviteter varje vecka.
Ska fan sätta upp lappar så jag hela tiden påminns om det =)

Idag blev det powerwalk i ett fantastiskt fint vår väder.






Snart är denna helg slut, har verkligen varit en lugn helg.
Behövde det kände jag, så nu är jag fit for fight för att börja jobba igen.

Det har blivit lite packning inför flytten också. Tiden kommer gå fort nu.
1 maj är det dax, ev någon dag tidigare.
Ska bli så himla skönt att flytta till en ny lägenhet, och slippa detta äckliga badrum.

Här är ritning på den nya lägenheten:



Nu har denna dag kommit till the end.... Så det är väl bara att säga god natt <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0