Nytt år.....

Tiden fortsätter att springa iväg...

Julafton      √
Nyårsafton  √


Bloggandet har ju inte varit så aktivt på ett tag känner jag. 
Men jul och nyår har varit mysigt.

Blev en del jobbande juldagarna, men alltid bra med lite klirr i kassan.

Firade julafton med familjen den 23/12,
och fick yrka som tomte detta året också.

Fantastiskt att se Hugo så glad, finns inget bättre.

 

Julafton firades i goda vänners lag,
med god kalkonmiddag hemma hos Alexander och Evelina.





♥Det var en mysig julafton♥


Nyårsfirandet startades hemma hos Ann-Sofie,
som sen fortsatte nere i stan på Tages efter tolv-slaget.






Var man jultomte så var man tvungen att vara nyårstomte också ;)

Nu är det i alla fall nytt år, nya utmaningar.
Min högsta önskan är att det blir ett fint år,
både för mig och mina nära och kära.
Med mycket glädje!

Det finaste av allt...

TRO, HOPP OCH KÄRLEK!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0