kropps och badrums makeover!!!



I måndags blev det en ny tatuering,
vet inte om jag är klar med den än................
Kina tecknet är min första tatuering som jag gjorde 1998
måååånga år sen... =) Tiden springer fort iväg!!

Sen den "blad kvisten" är hemma gjord, som min tatuerare fixade till!
jag säger bara en sak...
GÖR ALDRIG TATUERING HEMMA,
 OM DU INTE ÄR SÄKER PÅ ATT DET BLIR BRA OCH ÄR SERIÖST =(

Man kan lätt ångra sig.
Och då är det bara att ta konsekvenserna!!!

Sen hittade jag dessa blommor som jag gillade, och dom blev fina.
Vet inte om jag vill fortsätta lite eller om den är färdig nu,
ska i alla fall ner fylla i när den läkt ordentligt!

SEN BLEV DET LITE BADRUMS MAKEOVER!





Kanske inte stor förändring, men nymålat och fräscht..
Och lite nya handdukar och ny badrums matta...




Och en liten vägg-text =)


Kommentarer
Postat av: Annette

det är det lilla som gör det....

2010-05-01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0