Söndagen den sjunde februari två 1000 tio!

Helgen har varit lugn och skön...
Fredagens Tema blev så gott som "gå inte utanför dörren"
Anna och Moa kom en sväng på kvällen, då blev det lite mys & godis
såklart.

Lördags förmiddagen planerade vi att gå i stan, 
sen bege oss ner till havet och ta lite fina foton.
Men det blev bara en snabb runda i stan, och sen hem.
För det var ruskigt kallt...Brrr!!

Var såå sugen på att shoppa =(
Men det blev snabbt hem och in i värmen.
Det är KALLT när jag avstår från att shoppa !!!

Senare på kvällen begav jag mig hem till Anna och Moa,
där fotograferades det hej villt, långt in på små timmarna.


 

 

 




Ja, vad ska man säga *ler* roligt hade vi i alla fall.
Det kommer säkert fler kvällar då vi "yrkar" som paparazzi och linslus =)





Nu ska denna söndagen fortsätta med massa vila.
Jobbet väntar i natt och har en låång natt framför mig,
så nu ska jag slänga mig på soffan och läsa kvällsposten.
Sen hoppas jag John Blund kommer och besöker mig!
zzzzzzzz.......

Ha en fortsatt bra dag! Kram "
linslusen"





 


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart de kommer fler sådana fotostunder :D

Fotona blev ju riktigt fina :D Stolt paparazzi :P

Postat av: Annette

Fan vad fina foto ni aro duktiga ni....

2010-02-07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0