Dumt att tänka så, men är så rädd ibland.....

Rädd för att förlora dom som står mig nära, dom jag tycker om och älskar.
Bara tanken på att mista er gör mig så rädd och så ledsen.



Vet att man inte ska tänka så....





Jag vet att man ska leva här och nu,
och glädjas för den tid man har tillsammans.
 Men dom där dumma tankarna poppar upp i huvudet ibland,
 Får ont i hjärtat!

Det finns personer i mitt liv som betyder så mycket för mig.
 Som jag tycker så himla mycket om,
och jag vill aldrig förlora er.

Jag hoppas att ni vet hur mycket ni betyder för mig,
och hur mycket jag tycker om er.
Fast jag kanske inte visar det alltid....
 så finns ni i mitt hjärta varje dag. 









 



Kommentarer
Postat av: Annette

känner mej träffad.... såna tankar har nog dom flesta Puss och kram från syrran som dej älskar

2010-02-22
Postat av: annlouise

Älskar dig med syster...... Över hela mitt hjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0