Änglars viskningar


Ängels viskning...

Änglarna står för egenskaper som; kärlek, empati, hjälp i nöd, mirakel, en vän i mörkret, vägledning och skydd.



 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 




Obeskrivligt, oförklarligt, övernaturligt?
Blir nyfiken och intresserad för det som inte går att förklara...
Är det bara för att det inte finns något svar?

Obegripligt!

Ge mig ett tecken, var det som vi tror?
Låter lustigt, och konstigt....
Men mamma och Annette var med denna gång som tur var!

Kände första gången, att mamma skulle varit med.
Visst var det så,!
 
Det som hände fick mig att få gåshud...Vet inte vad jag ska tro!?
Men det finns i mina tankar hela tiden... Och nu finns det där oförklarliga där igen!


 
Gjorde ett litet test som jag hittade på nätet för skoj skull, och min ängels viskning löd såhär:

Det du sänder ut till din omgivning kommer du att få tillbaka, därför ges rådet till dig att du koncentrerar dig på det goda i livet, handlingar utförda med och i kärlek, detta kommer att sprida sig som ringar på vatten och du kommer få mer av detta tillbaka. Rådet här är alltså att uppmärksamma vad det är för något du sänder ut till din omgivning så att du också får tillbaka det bästa möjliga. Kärlek och förståelse möts med kärlek och förståelse.


Kommentarer
Postat av: Annette

Man undrar om det var den vi tror ....:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0