Underbaraste lille Hugo

  
Du är det finaste jag vet


Denna texten var lite häftig ;)

NAMNGIVNINGS KALAS!
Hugo Vincent Hyllén

Ett nytt litet liv har förgyllt vår jord,
en ny liten människa kommer finnas vid vårt bord.

Vi hälsar dig välkommen du lilla själ,
Vi ska följa dig på vägen och se till att det går väl.

Ett hav av ömsint kärlek, som plötsligt väller fram.
för detta lilla under som forfarande vägs i gram!

  

Det blev många glädje tårar och vackra ord från mamma och pappa!

Till Vår prins!
Vi ska bära dig över stock och sten, tills du kan stå på egna ben.
Vi ska hålla din hand genom livets snår, och finnas vid din sida vilken väg du än går.
Vi ska skydda mot all ondska som finns, vi älskar dig vår lille prins.

  
Tårarna var svårt att hålla tillbaka.....

Till faddrarna Ann-louise Landin och Björn Hyllén

 Tack, för att du vill bli fadder åt vår son Hugo. Att vara fadder åt ett barn är att få vara med om en underbar resa genom en människas liv. Vi vill att du ska vara en bra förebild för Hugo. Någon han kan vända sig till med livets lätta men även svåra frågor.
Fadderskapet innebär inte att du förväntas överösa Hugo med presenter, ge honom istället kärlek och omsorg!
det kan en liten kille aldrig få för mycket av. Du kommer betyda mycket för Hugo, och det är vår förhoppning att han kommer betyda mycket för dig!

Min ögonsten!
Jag älskar dig Hugo över hela mitt hjärta och min dörr står alltid öppen för dig.
Kommer ge dig all min kärlek och finnas där för dig och beskydda dig vad som än händer.
Du är mitt hjärta Hugo <3 / Moster Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Annette

Tack för att du ville åtaga dig att bli fadder åt >Hugo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0